منارة الرقاه الشرعيين
101
مرحبا بك فى منارة الرقاه الشرعيين
برجاء التسجيل اولا لتفيد وتستفيد
إدارة المنارة

lol!

منارة الرقاه الشرعيين

منارة الرقاه الشرعيين
 
الرئيسيةاليوميةدخولالتسجيل
تعلن منارة الرقاه الشرعيين - تعلن منارة الرقاه الشرعيين- تعلن منارة الرقاه الشرعيين تعلن منارة الرقاه الشرعيين - تعلن منارة الرقاه الشرعيين - - عن البدء في دراسة إعداد الرقاه فمن يرغب الأشتراك بالدورة يسجل أسمه بالموقع ويتعرف على الشروط المعلنة ليحصل في نهاية الدورة على إجازة بممارسة الرقية وزلك من خلال التواصل مع الشيخ ناصر العريان على الموقع أو هاتفيا على تليفون داخل مصر01225064825 - أو01067563254 ومن خارج مصر أضف 02 قبل الرقم أو على الفيس صفحة الشيخ ناصر العريان
المواضيع الأخيرة
» شروط الانتساب إلى منتدى منارة الرقاه السرعيين وتوضيح سياسته ومنهجه
الجمعة أكتوبر 05, 2018 5:21 pm من طرف ناصر العريان

» برنامج علاج المحسود والمعيون
السبت سبتمبر 29, 2018 4:56 pm من طرف سعيد رشيد

» حقيقه حرق الجني ، وكيف يتم ذلك ، وما الذي يؤكد أنه قد حرق ؟؟؟
السبت سبتمبر 29, 2018 4:55 pm من طرف سعيد رشيد

» كيف تفرق بين كل من
السبت سبتمبر 29, 2018 4:53 pm من طرف سعيد رشيد

» من الأمراض الروحيه (1) الصرع
السبت سبتمبر 29, 2018 4:50 pm من طرف سعيد رشيد

»  أدلة صرع الجن للإنس من السنة المطهرة :
السبت سبتمبر 29, 2018 2:35 pm من طرف ناصر العريان

» * أنواع الصرع بشكل عام :
الجمعة سبتمبر 21, 2018 5:27 pm من طرف سعيد رشيد

» الأعراض والعلامات العامة للصرع
الجمعة سبتمبر 21, 2018 5:24 pm من طرف سعيد رشيد

» أعـراض غريبـة تسببهـا لكــ ( العــين ) في جـسمـك ؟؟
الجمعة سبتمبر 21, 2018 5:23 pm من طرف سعيد رشيد

» جميع أنواع الربط ، وعلاج كل نوع بإذن الله
الجمعة سبتمبر 21, 2018 5:22 pm من طرف سعيد رشيد


شاطر | 
 

 كنت مسلماً ثم أصبحت مغفلا

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
خالد المسافر
مشرف المنتدى الاسلامى العام
مشرف المنتدى الاسلامى العام


0 / 1000 / 100


مُساهمةموضوع: كنت مسلماً ثم أصبحت مغفلا   السبت يناير 07, 2012 3:56 am



بسم الله الرحمن الرحــــــــــــيم


كنت مسلماً ثم أصبحت مغفلاً ...... شوف الصور وأحكم أنت

طبعا المثل بيقول ( صورة تغنى من 1000 كلمة ) فهبدأ موضوعى بالصور و هخليها تتكلم الأول



أتفضــــلى يا صـــــور أتــــــكلمى


[size=21][size=25]المشـــــــــهد الأول [/size][/size]



[center][size=21][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[/size]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[size=21]جمهور المساجد 3 صفوف أو 4 او حتى 10 بالكتير أوى
[/size]




المشــــــهد الثانى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


الزحمة ديه هى جمهور الحفلات و السينما فى نص الليل

============================================


الصــــور خلــــصت كلامـــــها







عارفـــــــــــــــين مــين المـــغــــــــفل ؟؟؟

المغفـــل هو اللى مش عارف ان لازم يركع و يسجد لله .... قبل ما الناس تصلى عليه صلاة مفيهاش ركوع ولا سجود

المغفــل هو اللى بيسمع نداء الحق ( حى على الفلاح ) .. و يطنش

المغفــل هو اللى حافظ كلمات الأغانى ... ولو حاول يقرا الفاتحة .. هتطلع فى قرايته 20 غلطة

المغفــل هو اللى وسط الناس تلقيه فرحان و سعيد .... ولما يجى ذكر الله تلقيه مشمئز و مكشر

المغفــل هو اللى عمره بيعدى .... وتلقيه يوم القيامة بيقول أنا قعدت ساعة بس ..


[size=21](ويوم تقوم الساعة يقسم المجرمون ما لبثوا غير ساعة كذلك كانوا يؤفكون)[/size]


المغفــل هو اللى ناسى نفسه .... عارفين ليه ..؟


( نَسُوا اللَّهَ فَأَنسَاهُمْ أَنفُسَهُمْ )


المغفـل
ممكن يكون أنا و أنت ....او أختى و أختك ... أو جارى و جارك ... او
صديقى و صديقك .... أو أى حد متعرفهوش لأنهم كتيييييير جدااااااااااااا




ودلوقتى مين فينا يرضى انو يكون مغفل؟

منقول


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كنت مسلماً ثم أصبحت مغفلا
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منارة الرقاه الشرعيين :: القسم العام :: المنتدى الاسلامى العام-
انتقل الى: